tisdag 4 mars 2014

Vill ha!!!!!!

Jag har alltid fascinerats av riktigt små hundar, alltsedan jag bläddrade i en djurbok hemma som riktigt liten. I boken fanns en bild på en liten hund som satt i en jackficka. Antagligen bara en valp, men den där bilden har följt mig i alla år. Nu har jag hittat hunden! En Russkiy Toy flicka på fyra månader som antagligen inte kommer att väga mer än 1,2 kg när hon är vuxen. Visst är hon söööööööt?!!!

Nu återstår bara att övertyga maken om att jag behöver en tredje  hund. Borde inte vara så svårt... Öhhhh.

4 kommentarer:

  1. Kollade just upp rasen, och en sån söt vovve kan han väl inte säga nej till...?

    SvaraRadera
  2. En så ynka liten godbit kan du lätt gömma när maken är hemma :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)