söndag 30 mars 2014

Vackert väder även i Båstad


Igår var jag och mina föräldrar i Båstad och åt lunch på Strands bakficka. Thaisoppa blev det. Den smakade himmelskt gott. Sedan tog vi en promenad i hamnen, som i princip var tom. En stor kontrast till sommarens knökfulla småbåtshamn med myllrande liv och rörelse. Men nog är det vackrare nu. Och mer  rofyllt (trots att horisonten lutar...).
 
Idag bär det av hemåt igen. Fem dagar utan make, ungar och hundar gör att jag nu längtar hem igen. Det har varit skönt att "ta av sig" familjen en stund, men man vill inte vara "naken" hur länge som helst. Ikväll ska jag krypa upp i tv-soffan i Bad Soden och krama på hela flocken. :-)

1 kommentar:

  1. Visst behöver man en timeout..Härligt att du kan ta dig den tiden. Guld värt. Som att tanka sig med energi.
    kram
    Fia

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)