fredag 4 oktober 2013

Hur gör BMW och Arlo?

Ja, jag börjar fundera på om BMW och Arlo dopat sig, alternativt är det mina hundar som går på någon form av uppåt-tjack. Hur jag än försöker får jag inga vackra och skarpa bilder på mina hundar, till skillnad från BMW som toppresterar hela tiden. Titta här bara:
 
 
 
 
 
Hur snabb jag än försöker vara hinner mina hundar nästan alltid ur bild. Även när jag har på sportinställningen med flera bilder i sekunden. Kan det vara fel på min kamera eller är det fel på hundarna? Vad tror ni? ;-)

Jag kommer nog aldrig att få någon hundbild publicerad i lokaltidningen...

4 kommentarer:

  1. Hi hi... du får väl ge dem något gott att mumsa på så de håller sig lugna en stund!
    Härligt med fart och fläkt!
    Önskar er en skön helg!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag tycker det är mer action i dina foton än i mina! Men nej, något annat än att använda sportinställningen och ta mängder av foton med den gör jag inte. Kanske bara tur att Arlo fastnar ibland :-) Helt drogfria är vi dessutom :-)

    SvaraRadera
  3. :-) Vi känner igen oss. Det är nästan omöjligt att hinna med, mina bilder ser mestadels ut som dina... fast de är ju fina på sitt sätt, man förstår verkligen vilken fart det är på de små liven...

    SvaraRadera
  4. he he! Känner igen det där och det går som sagt åt många fototillfällen och fotograferingar innan det blir bilder med en hel hund på bild;-) Håller dock med övriga inlägg att det är jättekul att se vilken fart och fläkt det är på Leo och Sid. Blir liksom ganska levande bildvisning:-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)