onsdag 19 juni 2013

30 grader kl 9 på morgonen

Har precis avverkat dagens första hundpromenad. Den känns extra viktig nu när det blir så himla varmt mitt på dagen. Inte ens nakenhundarna gillar värmen så vi passar på att gå lite längre när det fortfarande är svalare... typ "bara" 28-29 grader. I sovrummet var det 27,5 grader i natt. Det är för varmt. Hjälpte inte att öppna fönstret heller. Men i morgon ska det bli svalare förhoppningsvis. Det hoppas jag verkligen, för jag står inte uuuuuuuuuuuut.

4 kommentarer:

  1. Puh, låter jobbigt svettigt!

    SvaraRadera
  2. Nej, det där avundas jag dig inte alls! Hoppas det svalnar!

    SvaraRadera
  3. Det befaras varmt här också i morgon - tippas 30 grader :( Tack men nejtack.
    Hoppas du får svalkande vindar genom sovrummet inatt så du kan sova.
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Jag hade tänkt måla taket i sovrummet igår kväll. Men det var vaaaarmt och jag blev yr och vinglig. Tog lite väggar istället...
    Avkylning kommer...här är det svalare nu!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)