söndag 3 mars 2013

Här sitter...

...två hundar och väntar på husse som köper färsk bröd på ett av byns två bagerier. Sid är coolare än Buzz när det gäller att vänta utanför. Fast nu är jag ju med i kulisserna förstås. Jag har provat att lämna Buzz lite då och då när jag haft uppsikt, men det har funkat dåligt. Han bryter nästan ihop när han blir "övergiven". Med Sids attityd kanske det kommer att bli lättare i framtiden?
När kommer husse? Bäst att hålla superkoll så att man inte missar honom.

4 kommentarer:

  1. Vilka duktiga sötnosar!

    SvaraRadera
  2. Duktiga grabbs!! Belöna rätt är inte lätt ;P

    SvaraRadera
  3. Kanske blir det lättare för Buzz om han har sällskap av Sid?

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig Bild!
    Här finns två hundar som älskar surdegsbröd så de stannar alltid till när vi
    går förbi bageriet och hoppas på att det ska handlas. Jag vågar dock inte
    binda dem utanför om inte dörren står öppen. Hört så mycket om hundtjuvar.
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)