onsdag 30 januari 2013

Jipiiieeeeeee! Ett paket :-)

Idag fick jag ett stort tjockt kuvert med tidningar och svenskt godis från en bloggvän! Det kom i utbyte mot en bunt inredningstidningar jag skickat tidigare. Jag kan inte med ord beskriva hur roligt det är när det kommer roliga brev/paket med posten. Det händer alldeles för sällan kan man väl säga. Och tänk, fastän jag aldrig träffat tjejen som skickat grejerna, så är det som om hon kunde läsa mina tankar. Preciiiiiiis rätt choklad, Ahlgrens bilar, lite mutgodis till mina älskade vovvar och två mycket läsvärda tidningar. En tidning med senaste skvallret och en ny tidning om inredning som jag aldrig läst förut. Så kul!
Tusen, tusen tack för allt! :-)) Nu ska det käkas godis och läsas tidningar resten av veckan. He, he.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig överraskning! Jag förstår att detta måste vara lycka ;-)
    Njut i soffhörnet nu

    SvaraRadera
  2. Åh va bra det kom fram till slut. Det tog sin lilla tid. Roligt att du gillade det :)))))
    Här blåser det så man får hålla i hatten.
    kramelikram
    fia

    SvaraRadera
  3. Snacka om lycka förstår jag.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)