måndag 16 april 2012

Nya naglar - no 11

Turkosa våriga naglar.
Fixade nya naglar innan helgen, men har varit lite bloggtrött på sistone. Sedan var jag kanske inte så nöjd med den här versionen heller i ärlighetens namn. De blev liksom lite för mesiga för min smak. Fast själva naglarna och formen är nog det bästa på länge. Man kan kanske inte få allt samtidigt? Börjar deppa ihop. Undrar om jag ska fortsätta lägga en massa pengar på snygga naglar. Helt vill jag bara gå i ide och vakna upp med gott humör och lite jävla anamma. För tillfället har jag en STOOOOR tappad sug. Ungefär som vanligt alltså... Suck.

2 kommentarer:

  1. Tappade sugar är aldrig bra - hoppas du hittar din snart!

    SvaraRadera
  2. Naglarna boorde ju ha piffat upp tillvaron, men kan förstå att du inte var riktigt hundra nöjd med den mesigheten... du får väl säga till hur du vill ha det målat nästa gång!!! För inte ska du väl sluta med nagelpiffet. (Då skulle du bli ännu mer lädsen tror jag.)
    Ta nu en riktig chockladchockskick med en kaffelatte och lite stärkare iblandat, Sedan tränar du som en tok imorgon! Det är seratonin som fattas dig...
    Och träningskick.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)