torsdag 1 mars 2012

Tjoho - här är jag!

Jag har inte totalt deppat ihop. Men det var nära. Vääääligt nära! För i går morse stängdes internet ner och därmed även vår ip-telefoni. Egentligen inget konstigt, för vi har valt att byta operatör. Grejen vara bara att min man var på tjänsteresa och jag fixar liksom inte den där typen av installationer själv. Men ikväll har han skött sina manliga plikter och både datorer och tv fungerar. Inte telefonen ännu dock...

Oj vad många fina tips och glada hälsingar jag hade fått på mitt sista inlägg. Här gäller det att sluta tycka synd om sig själv och ta tag i sitt liv. Jag har fått massor med fina tips, så det är bara att sätta igång. Jag ska börja genast, genom att ta med mig hunden ut på en kort promenad ner till videobutiken. Vi har en film som måste tillbaka. Kanske inte så lång resa och inte något okänt mål heller, men ändå. ;-)

5 kommentarer:

  1. Inget internet... :-O
    I know the feeling. Hihi!

    SvaraRadera
  2. Du måste ha blivit helt desperat utan internet!
    Vilken katastrof------------- eller nästan iaf, du kan ju inte kontakta någon, eller surfa inom bloggvärden, eller få pratat med någon på skype, eller nåt roligt... surf inom design eller... ja listan kan göras hur lång som helst! Ohemska tanke, tvingas gå ut för att se folk... eller i affären för att höra reklam eller liknande tv tittande... Ja du fattar ...?

    SvaraRadera
  3. Resor måste inte vara långa!

    SvaraRadera
  4. Bara man får ändan ur vagnen så...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)