torsdag 16 februari 2012

Käka hästskit

... har Buzz provat på denna morgon och det smakade tydligen väldigt gott. *urk* Men min köttfärssås vägrar han att äta. Det är lite svårt att förstå för en simpel människa som jag. Hur som helst hade vi en fantastiskt fin morgonpromenad idag. Vi fick uppleva en makalös soluppgång, vackert väder och någon plusgrad. Härligt. Nu kommer nog våren snart. :-)
Soluppgång över Neuenhain den 19 februari 2012 kl 07.40
Soluppgång över Frankfurt den 19 februari 2012 kl 07.40
Frankfurt den 19 februari 2012 kl 08.05
Jag förstår att det blir lite tjatigt med alla dessa bilder på Frankfurt och på samma gamla vyer hela tiden. Men jag kan inte se mig mätt på utsikten. Jag fullkomligen älskar årstidernas och vädrets olika skiftningar.

4 kommentarer:

  1. Det är vackert spännande och olika från gång till gång, absolut inte tjatigt

    SvaraRadera
  2. Instämmer - det är ju förmågan att se det gamla på nytt som är så inspirerande. Fortsätt att visa oss Frankfurts mångfald av ansikten!

    SvaraRadera
  3. Hundar har ju tyvärr den lilla egenheten att välja det som smakar mest skit!

    SvaraRadera
  4. Det er konstigt jag ser bara ett av dina bilder i denna visningen... vad beror det på?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)