tisdag 22 november 2011

Fina ljusstakar från miljövänlig webbshop

Ljusstake - Nostalgi (True Blue)

Jag har hittat en jättetrevlig webbshop Wilma&friends som bygger på konceptet "god design med gott samvete". Shoppen har ett stort sortiment av miljövänlig heminredningsartiklar och där hittade jag dessa fina ljusstakar. Det är kul när miljön får vara en viktig faktor vid valet av produkter. Du kan även välja att betala extra för den miljöpåverkan din frakt faktiskt orsakar.

Jag har lånat bilden från deras hemsida.

2 kommentarer:

  1. OCH VEM FÅR DE EXTRA KRONERNA DU VÄLJER ATT BETALA IN I FRAKT? NATUREN?
    /LENA

    SvaraRadera
  2. Jag tror att man betalar av någon sådan där skatt på något sätt. En avgift alltså. Måste kolla.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)