måndag 20 juni 2011

Spontanfika

Idag mötte jag en svensk väninna på fälten, när jag skulle rasta Buzz. Det duggregnade och var allmänt trist. Då bjöd hon in mig på lite spontant avskedsfika och det var väldigt trevligt! Synd bara att man måste flytta för att sådana här kul saker ska hända. Jag hoppas att hon inte tyckte jag stannade för länge, men det var så mysigt att jag hade nog kunnat bli kvar resten av dagen också ;-)

Det är verkligen tur att sådana här saker inträffar, för de sätter onekligen lite guldkant på tillvaron. Framförallt nu när allt praktiskt kring flytten liksom svävar i luften. Det enda vi vet säkert ännu så länge är var vi ska flytta och när vi har access till det nya huset. Allt annat är på G, men INGENTING är spikat. Även den mest luttrade borde ha lite nerver i detta läge. Och vi har det definitivt. Vi är ju bara nybörjare på att flytta jorden runt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)