lördag 7 maj 2011

Summerar gårdagen


  • 28 grader varmt

  • Lång hundpromenad på fälten

  • Lunch tillsammans med finsk väninna Vi åt en otroligt god sallad med nygrillad kycklingfilé, scampi, ansjovis, krutonger och tunt, tunt skivad parmesan. Mums!

  • Hämta och lämna ungarna på skolan

  • Maken kommer hem från Frankfurt

  • Jag tror att jag börjar se lite mer positivt på Tysklandsflytten, men ändrar mig under kvällen.

  • Activity night på skolan. Hämtar ungarna kl 21. Dottern har fått dansa med ett par killar och är överlycklig. Sonen har också fått dansa - med tjejer - men vill absolut inte avslöja med vilka. En lyckad kväll alltså.

3 kommentarer:

  1. 28 grader varmt?! o ge hiit! nu!!
    och har jag missat nåt,
    ska du flytta te tyskland?!! mååste uppdatera mej lite märker jag!!
    lördagskram!!

    SvaraRadera
  2. Japp! Vi flyttar till Frankfurt i sommar. Makens fel såklart ... Vet inte riktigt vad jag tycker om det just nu. Hade nog gärna åkt hem till vanligt "Svenssonliv" igen.

    SvaraRadera
  3. Låter som en lyckad dag! Och jag ser fram emot att följa dina nya äventyr i Tyskland! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas hela familjen!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)