måndag 23 maj 2011

Kärlek är...

... när man vaknar klockan fem på morgonkvisten, hör åskan mullra och kommer på att en sovsäck fortfarande ligger ute på vädring. Viskar lite desperat till mannen som också tycks ha vaknat till lite: - Fasen, jag glömde sovsäcken ute i trädgården och nu kommer det säkert att börja regna! Jag måste klä på mig och gå ner och hämta in den, då mannen lite vänligt säger: - Oroa dig inte, jag går ut och hämtar den!Jag blir så kär och lycklig att det slutar med att vi tillsammans smyger ner i köket och vidare ut i trädgården Det är varmt trots den tidiga timman och sovsäcken luktar härligt efter vädringen. Sedan hoppar vi i säng igen. Tre minuter senare vräker regnet ner och jag somnar om med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)