tisdag 31 maj 2011

Jag tål verkligen inte alkohol

EN enda Kriek (belgiskt körsbärsöl), 25 cl och 3,5 vol % senare och det känns som jag hällt ölet DIREKT NER I FÖTTERNA. De svullnar upp som på beställning. Obehagligt, plågsamt och helt onödigt tycker jag. Dags att ta ett vattendrivande piller, gå med hunden och sedan krypa till sängs. I natt tänker jag sova gott och drömma om vårt nya boende! :-)

PS. Försökte leta reda på huset på mäklarens hemsida, men det var redan borttaget. Synd, men samtidigt känns det oroligt skönt och bekräftande. Det är VI som ska hyra det. Jippiiiiiiiieeeeeee! DS

1 kommentar:

  1. Hu, vilket konstigt öl och vilka märkliga fötter du har. Jag satt med grannen nu ikväll och tog en cider i solen och den känns också i fötterna. Fast mina fötter känns lite runda, bara. Sol och cider är gott, men inte tillsammans...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)