lördag 21 maj 2011

Jag har sålt fyra tavlor!

Två tavlor köpte frun till nordeuropachefen på SAS! I betalning fick jag 8 flaskor vin, en massa goda ostar och ett presentkort till en affär med köksprylar. Jag blev så glad att jag grät en skvätt! Jag hade nämligen först gett bort tavlorna till henne, men så kom hon ändå över med världens tackpaket! Det är verkligen kul att hon gillade mina tavlor så mycket att hon kom med en "betalning" i alla fall. En norsk väninna köpte två andra tavlor av mig. Priset var kanske mer symbolisk med tanke på att hon tog mina favorittavlor. :-) Men jag har ju insett att jag inte kan spara alla tavlor jag gör. Hela källaren är full och nästa hus kanske inte ens har en...

1 kommentar:

  1. Äntligen kom jag in på din blögg:)! Och grattis säger jag,
    För det är riktigt fina tavlor du målar! Så det blir dubbelgrattis te nya ägarna och till dej:) natti!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)