onsdag 4 maj 2011

Belgien i melodifestivalen - Witloof Bay med With Love Baby



Läser precis att Belgiens bidrag ”With love baby” totalsågas av Markus Larsson i Aftonbladet. Det tycker jag är taskigt gjort av honom, för jag gillar faktiskt bidraget jättemycket. Kanske för att jag gillar när folk sjunger acapella och för att jag gillar stämsång. I mitt tycke är det ett otroligt musikaliskt och medryckande sångnummer. Fast så mycket schlager är det kanske inte, men när lät det schlager senast? Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Ha! Jag hörde den sågningen på teve igår också ... Jag som också tyckte det var en ovanligt bra och svängig acapella! Det tycker jag fortfarande ;-))

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag också tyckte! Vi har väl lika dålig smak båda två då... ;-)

    SvaraRadera
  3. Och så uppfriskande att sångarna inte ser ut att ha varit stamkunder hos plastikkirurgen... Låter bra, tycker jag, och det måste väl många fler ha tyckt eftersom de uppenbarligen vunnit tävlingen...

    SvaraRadera
  4. Sveriges bidrag tycker då inte jag är nåt att hurra för i af. Nu är jag iofs måttligt intresserad av tävlingen men tycker Belgiens bidrag är bättre!

    SvaraRadera
  5. Kommer att tänka på makens och min favorit TV serie just nu - MAD MEN!! GILLA, GILLA

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)