onsdag 20 april 2011

Lycka!!!

I en veckas tid har dottern (och även jag de senaste dagarna) letat efter hennes försvunna skolböcker. Hon har drömt mardrömmar och jag har också känt mig olustig. Hon var helt förstörd och satt och grät så sent som i morse. Vi har vänt upp och ner på allt. Letat i varenda möjlig och omöjligt gömsle i hela huset. I lådor, i skåp, i garaget och i källare. Vi har letat precis över allt. Utom på en enda plats - där böckerna borde vara - i en av hennes byrålådor. Där låg de, fint staplade helt i sin ordning...

Phuuuu.

2 kommentarer:

  1. Låter som jag i ett nötskal:)
    Härligt att ni fann dom!;)) krasm

    SvaraRadera
  2. Jag gillar lyckliga slut!!! Kanske min sons nya solglasögon dyker upp på samma vis??????

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)