torsdag 17 mars 2011

Jag känner mig så låg

...suck.

9 kommentarer:

  1. Men åhh.....vännen då. Tröst tröst och en god kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dina roliga barn eller din hund gör något som muntrar upp dig snarast...

    SvaraRadera
  3. Här kommer litte värmländsk peppning..... Kraaaaamm Annika

    SvaraRadera
  4. du får sju vinthundsnäsor som snusar, puffar, viskar och slickar dig i örat och vi hoppas att du snart känner dig starkare ...

    SvaraRadera
  5. Pröva detta: printa ut en lista över 10-i-topp på fackbokslistan (Bokus eller Adlibtris eller annan mest-sålda-lista). Klipp ut eller tippexa bort den översta. Klistra eller skriv in titeln på din bok, och ditt namn överst på listan.
    Sätt upp på kylskåpsdörren och tro på möjligheten.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du känner dig mindre nere nu....Åsas tips var ju inte helt fel...kanske det går praktisera på nåt liknande även om man inte är författare. Kramar från oss!

    SvaraRadera
  7. Skickar en bamsekram o hoppas få höra din röst snart!

    SvaraRadera
  8. Jag tror jag klarade det.... att lägga upp ett konto.... men att fixa ett alias övergick mitt görstånd. Allt skedde ju på flamländska....

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)