onsdag 16 mars 2011

Buzz gjorde ett fynd i morse

I morse när dottern rastade Buzz hittade han ett ben som han stolt kom bärandes på. Såg onekligen ut som ett gammalt avlagt hundben. Om jag inte hade läst ett inläggÅsa Nilsonnes blogg om hur berikande sådana här saker är för hundar hade jag nog tagit benet ifrån honom... Nu fick han till sin stora glädje behålla det!Ett hundben räcker länge och tydligen till mer än en hund. :-)Fast jag måste erkänna att nu har jag slängt det, eller snarare resterna av det. Hoppas han inte blir sjuk av sitt ben.

2 kommentarer:

  1. Kul att få se Buzz på nära håll igen! Och vilken högvinst att hitta ett ben, han uppskattar säkert att han fick ha det ett tag! Ser nöjd ut...

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på Buzz. han är verkligen vacker!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)