söndag 16 januari 2011

Skogspromenad och en bunt goldens

Då det har varit fantastiskt fint väder idag bestämde vi oss för att ta med oss hundarna och åka till Haller Bos. Här kommer några fina bilder från vår tur.Solen sken och det var 10 grader varmt. Som en riktigt härlig vårdag hemma i Sverige. Fast tre månader tidigare...Så här ser skogen ut innan den blir blå i april.Vi mötte en flock med golden retriver tilsammans och deras hussar. Jag generade ungarna genom att fråga om jag fick ta en bild. :-)Det fick jag. De radade till och med upp sina vovvar åt mig, så jag tog två foton!I skogen kunde vi redan se hur de blå vildhyasinterna är på väg. Det är dessa som i mitten av april kommer att göra skogen helt blå! Ännu så länge är de inte så imponerande dock.När vi kom tillbaka till bilen från en nästan två timmar lång skogspromenad såg det så här vacker ut på fälten utanför bokskogen.Så här ljust var det fortfarande ute när klockan var ca kvart i fem. Fast man kunde se månen. En fantastiskt vacker måne.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tack för din kommentar i min blogg om Italienska Vinthundar! Hälsningar Anna!
    (jag har svarat på några av dina frågor i min blogg ... och jag har en liten Aniello som söker ett eget hem ;-) )

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)