tisdag 18 januari 2011

Aghhhhhhhhh

Skulle precis ta mig en kopp kaffe och sätta mig vid datorn. Vad händer??? Jo, jag häller FIL i stället för MJÖLK i kaffet... Allt på grund av "internationell" förvirring. Filpaketet KAN faktiskt misstas för mjölkpaketet om man är allmänt förvirrad. Typ.

Nu har jag kokat en ny kopp kaffe, käkat samoas (supegoda kakor från flickscouterna på skolan) och sitter och funderar på om jag ska köpa en hund till... När inte kärleken från maken räcker till, är en gosig hund ett fullgott alternativ! ;-) I min lilla drömvärld kryllar mitt hus av gosiga hundar och man ska ju leva ut sina drömmar har jag hört.

Maken och jag är i alla fall helt överens om att det ska bli en italiensk greyhound/vinthund nästa gång. De är såååå förbaskat coola!!! Googla på rasen ska ni få se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)