tisdag 5 oktober 2010

Ett gott skratt förlänger livet!

Särskilt om man kan göra sig rolig på andras (läs mäns) bekostnad...

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?""Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?" "Manchester United" svarade han. Och så säger de att blondiner är dumma...


Ett par ligger i sängen. Mannen säger:' Jag ska göra dig till värdens lyckligaste kvinna!' Hon svarar: 'Jag kommer att sakna dig...'


'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han kommer ut urbadrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?' 'Att jag tog dig för pengarnas skull', svarar hon....


- Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?
- Ett rykte...

Q: Hur undviker du att din man läser dina mail?

A: Du ändrar 'Inkorg' till 'Bruksansvisning'


Hej hopp!

7 kommentarer:

  1. Älskar den med tvättmaskinen. Skulle nog passa in i de flesta familjer ;D

    SvaraRadera
  2. *fniss* Så sant om det är sagt! Jag tror jag har ett gott skratt åt dig i mitt morgoninlägg ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. hahaha:))) dagens goda gärning, att få oss att skratta högt:)
    kramen!!!

    SvaraRadera
  4. Hm, känns lite bekant ... fnizz

    SvaraRadera
  5. :-)....
    När tänker du förresten berätta mer om Buzz? Gömmer han sig fortfarande under köksbordet när ni ska gå ut! Hur går det med hans tänder? Med träningen?
    Beträffande tvättmaskinen är det ju extra mystiskt eftersom många män gillar tekniska prylar...

    SvaraRadera
  6. Hmmmm.........vad skriver man under ett sådant här inlägg då! (ler)
    Skriver att jag faktiskt bloggade om när jag köpte ny tvättmaskin och torktumlare.
    De är min egendom och ingen annan i familjem mer än jag får använda dessa Oumberligating.
    Ingen ludd får vara kvar i filtret och inga felvända plagg får repa det rökfärgade glaset och ingen överdosering som gör att det är klumpar i tvättmedelsfacket.

    Var på "kändisparty" i helgen..hmm...bokrealease....köpte Ann Söderlunds nya bok
    "Men vi knullar ju ändå inte"......den passar djäkligt bra efter detta inlägg om "män"
    Länk här:
    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=919787311X
    Ha en fin vecka!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera
  7. Halllååååå - här är vi, var är du?????

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)