söndag 15 augusti 2010

Och regnet det bara öser ner

Känns som mitten av oktober. Det har regnat konstant hela dagen och temperaturen är en bit under 20 grader. Vi åkte och köpte ved i kväll. Känns som att det redan är dags för sprakande brasa och tända ljus. I mitten av augusti! Va??? Och nyss kollade maken vädret för de kommande två veckorna och det ser inte ut att bli så värst mycket bättre heller. Men det gör egentligen inte så mycket. Jag är höstmänniska! :-)

Nu ska jag somna till regnets melodi mot tak och takfönster. Natti natti.

3 kommentarer:

  1. Ja, det är för tidigt för höst, väl?

    SvaraRadera
  2. Skicka hit lite så ska du få lite av våran kvava hetta...

    SvaraRadera
  3. Kan ju meddela att det regnar ganska duktigt här med och inte ska det bli bättre framåt heller, det är nog bara att inse att nu är det dax att planera för att ta ner julpyntet ifrån vinden!
    Du kallar mig "knasboll".... underbart...den man älskar den agar man heter det ju...(ler)
    Du skulle bara veta igentligen så skärper jag mig väldigt mycket på min blogg...(ler).
    Fast just nu så håller jag på att samla vuxenpoäng sitter och är helt seriös (nästan) på min andra blogg...fast egentligen så bloggar jag inte utan svarar på mail...just nu två om svår cancer.....livet är så djävla grymt för en del så hälften kunde vara nog.
    Denna blogg som sagt genererar fler mail än kommentarer och det ligger väl i sakens natur, när man inte mår bra är man lite mer sluten och "liten"......
    Ha en fin vecka och Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)