fredag 2 juli 2010

Men vad f-n!!!

Jag skulle ju komma med en liten överraskning var det tänkt! Problemet är att jag inte lyckas!!! Hade köpt en videokamera för att kunna lägga ut lite filmsnuttar på bloggen, men jag får det inte att funka! F-n, f-n, f-n... :-(((

Filmen laddas liksom aldrig upp, utan det står bara och tuggar hela tiden. Sedan dyker en fin liten filmvisningsruta upp, men aldrig min film... Vad gör jag för fel ?????????????????????????????????? Misstänker att det kan vara fel format på min film.

Fast blogger verkar lite surt idag. Jag måste logga in varenda gång jag går mellan sidan och mitt inlägg Konstigt. Hoppas att det är sidan som är nå't vajsing på. Köpte en Sony bloggie, för att det skulle vara lätt och enkelt. Men näpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)