tisdag 11 maj 2010

Mooot London!

I morgon bär det av till London med Eurostar (tåg). Jag ska på konferens och presentera ett paper. Ska bli spännande. Min första presentation på engelska! Har inte packat mina saker ännu. Beror på min resångest som vanligt. Den har jag tydligen oavsett om jag ska flyga eller inte upptäcker ja just. Nåväl, natten är ung. Maken har varit i Sverige och kommer hem vid midnatt, så jag får säkert sällskap i den sena timman.

Nu finns det risk för att det blir bloggtorka i tre dagar, men man vet ju aldrig!

5 kommentarer:

  1. London! Guuud vad jag avundas dig, speciellt idag.... Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Desperat hemmafru? Låter som distansarbete med fria tider, utrymme för barn och hund, och konferenser i London för att lyfte det hela ytterligare.
    Glöm inte bort att njuta - life may never be this good again!
    Och ha så kul i London!

    SvaraRadera
  3. Å, så härligt med London!
    Lycka till med presenterandet och njuuut av den härliga staden! :)

    SvaraRadera
  4. Ååh härligt med London. Jag åker dit om en månad för att hälsa på dottern som bor där. Enjoy your trip!

    SvaraRadera
  5. Hei Åsa!
    Vil bare ønske deg en fin tur til London.
    Takk for koselig kommentar på bloggen.
    Har vært litt fraværende på bloggen pga.
    konfirmasjon.
    Hege,vår yngste fosterdatter ble konfirmert
    8 mai og det har vært mye som skulle forberedes.
    Alt gikk fint og jeg tror hun var veldig fornøyd med dagen sin.
    Kos deg i London!
    CARPE DIEM!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)