onsdag 26 maj 2010

Mellan regnskurarna

har jag nu morgonrastat hunden. Han tog sig bara tid till att kissa. "Det andra" sparade han tydligen till ett bättre tillfälle. Stackarn, han vet inte att det ska regna hela dagen... När vi kom in igen satt han och darrade av att ha blivit våt. Knappast någon cool hund som gör det. Fast kalla hundar kan ;-)

Sitter och funderar på att investera i en ny lampa över köksbordet. Idag har jag en rosa, italiensk, designlampa i plexiglas. Tyvärr är den lite repig efter flytten, så den ser inte så där lyxig ut som jag hade önskat. Är det mörkt ute och man tittar in i det tända köket kan man dessutom få för sig att det är en bordell där inne... kökslampan måste helt enkelt bytas ut. Snarast.

Men först - ska jag ringa lite jobbsamtal och svara på mail.

1 kommentar:

  1. Bordell-lampa i Belgien!? He he, kanske bäst att du kikar på en annan lampa!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)