måndag 17 maj 2010

Måndag, lite tralalalala i alla fall...

Det har slutat regna. Skönt. Till och med solen tittar fram någon minut här och där. Toppen...

Jag har varit duktig också:
  • lämnat ungar skolan
  • gått ut med hunden
  • tvättat tre maskiner tvätt (redan!)
  • vikt tvätt
  • plockat i och ur diskmaskinen
  • surat...

Och nu till det som jag måste fylla resten av dagen med:

  • handla mat
  • lämna tillbaka tamråttan Stewart som dottern tagit hand om över helgen. Tror hon glömde att ta med honom till skolan i morse - med vilja!
  • gå ut med hunden igen
  • hämta barnen på skolan
  • laga mat
  • vika och sortera ÄNNU mer tvätt
  • gå ut med hunden...

Känns fantastiskt! *ironisk*

1 kommentar:

  1. Skulle jag kunna skickade jag över lite sol till er :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)