söndag 14 februari 2010

Vad gör man inte...

för lite fika? Vi skickade maken och ungarna till Bryssel och Atomium. På så sätt fick vi en möjlighet att avhandla både världsfreden, mannligt och kvinnligt, skvaller hemifrån och testa att blogga från mobilen. Min vännina tog denna bild med med sin mobil och la upp den på sin blogg hur smidigt som helst. Då ville jag ju också testa förstås! Men jag lyckades inte... Jag fick inte ens iväg registrerings-sms:et från min mobil. Beror det på att jag inte sitter i Sverige tro? Någon som kan detta? Hjälp mottages tacksamt!

PS. Ser ni att jag fortfarande är röd i fejan? Snart får det bli en skönhetsoperation. Frågan är vad jag ska operera bort. Huvudet? Hjärtat? Någon??? DS

1 kommentar:

  1. hej!
    tusen tack för dina snälla kommentarer!

    ha en fortsatt fin kväll!

    kram

    linda o bertil

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)