torsdag 18 februari 2010

Sac-O-Mat

Här är världens bästa service och uppfinning - en "Sac-o-mat"! Sådana kan man hitta lite här och där i Waterloo. När du slänger din svarta plastpåse med "innehåll från hunden" är det bara att ta en ny påse. På så sätt behöver du aldrig vara utan påse. Bra va?! Och en annan sak som är jättebra med detta är att de alltid fylls på! Nästan aldrig har jag kommit till en tom behållare. Tänk att inte folk tömmer hela rullen med en gång, utan bara tar så många de behöver? Hade aldrig funkat i Sverige väl?

2 kommentarer:

  1. Vilken höjdargrej! Tänk om det funnits i Sverige.

    Själv har jag ju aldrig påsar med mig på promenaderna, jag bor ju på landet, så när jag kommer in till stan och hunden råkar lägga en tvåa så står jag nästan alltid och känner mig dum för att jag glömt påsarna hemma.

    SvaraRadera
  2. fantastiskt!!....nu fick jag se hur dom ser ut :-)
    kram lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)