tisdag 2 februari 2010

Kort reflektion

Negativa saker/händelser:
  • Det är riktigt skitväder utanför fönstret. I morse snöade och haglade det. Nu regnar det...
  • Jag får inte tag på min chef hur jag än ringer och ringer. Typiskt!
  • Köket ser ut som ett bombnedslag.
  • Jordbävningen i Haiti.
  • Att jag missade målningen igår.
  • Att jag missade hundträningen idag.
Positiva saker/händelser:
  • Jag har fått fotmassage av min snörvlande, illamående med rastlösa dotter. Skönt!
  • Sonen blir tonåring i morgon.
  • Jag har inte börjat röka - idag heller.
  • Att min man är en klippa (med för mycket rörelseenergi).
  • Att det börjar bli vår?
  • Barnens betyg och omdömen från skolan.
  • Att det är varmt i huset.
  • Jag måste duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)