torsdag 11 februari 2010

Gårdagens inköp

Här kommer mina "fynd" från igår. Först ut är mina åtta hjärtskålar inför alla hjärtans dag. "Bara" 36 Euro sammanlagt. Tänkte servera någon mumsig dessert i dem.
Sedan har vi bordslampan. Den köpte jag för halva priset i någon form av inredningsaffär. Mer säger jag inte om priset ;-) Jag tyckte att den såg kul ut med hunden.
Observera också att jag nu kompletterat gårdagens inlägg med en bild på den där rackarns labradoren som kom på besök . Tänk att jag hade sinnesnärvaro att plocka upp kameran! Sedan var jag dock för lat för att lägga upp bilden.... Men det kompenserar jag idag!

3 kommentarer:

  1. Å va kul att du slog till och köpte tallrikarna, det är jättefina!

    SvaraRadera
  2. JApp nu ska här firas Valentine! Kul att det är någon mer än jag som tycker om lampan. Den är ju lite speciell.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)