onsdag 3 februari 2010

En tonåring

... har dykt upp i vårt hus! Sonen fyllde tretton idag och blev uppvaktad med frukost och presenter på sängen. Hunden var också med på ett hörn och hjälpte till. Detta är en den bästa födelsedagen någonsin deklarerar sonen. Skolan har akut fått stänga på grund av uppvärmningsproblem och han har blivit tretton. Tänk att få vara ledig från skolan en så speciell dag!

Själv sitter jag och stressar med jobb som ramlat in akut. Vår rapport som ska slutredovisas till Utbildningsdepartementet skall kompletteras med missiv, ekonomisk redovisning, keywords mm. Inte visste jag att det var så mycket...

Hunden fick bara några kortare promenader igår. Idag är han värd ett varv runt fälten. Jag ska se om jag kan lura med mig någon annan hundmamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)