söndag 28 februari 2010

Är lite orolig för hunden

Han var ute och sprang med min make idag. Tolv kilometer sprang de! Buzz brukar springa före, men idag sprang han efter. Och någonstans på mitten stannade han och ville hem. Maken tyckte inte att det var så konstigt, för det regnade och blåste. Och efter att de hade diskuterat saken fortsatte de springa... Men nu ligger han trött och slö i en fåtölj. Jag misstänker att han kan ha feber, för han känns varm och loj. Vad gör man åt en febrig hund??? Jag får hålla koll på honom och se till att han dricker. Vad mer kan jag göra? Leta efter en fransktalande veterinär en söndag känns som att man bara tar till om läget blir ännu värre *orolig*.

2 kommentarer:

  1. Sånt är inte kul....men om han dricker, så kan du väl vänta till imorgon?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hoppas bara att det blev en för lång tur i dåligt väder. Han ser inte ut att ha blivit sämre i alla fall.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)