söndag 1 november 2009

Svininfluensa eller att flyga?

Vilket är värst? För nog har dottern "svinis" alltid. I fredags kväll/natt utökade hon symptomen ytterligare med aptitlöshet följt av kräkningar. Nu hoppas jag slippa åka på eländet. Jag ska nämligen till Sverige i morgon bitti och jobba i två dagar.

Inte nog med att jag ska oroa mig för att bli sjuk - jag ska flyga också! Jag gillar fortfarande inte att flyga... Min ångest sprider jag till ungarna fastän jag inte vill det. Jag vill att de ska känna sig lugna och trygga. Jag vill ge dem de bästa förutsättnigarna i livet - inte flygrädsla.

Jag är fortfarande inte helt färdigpackad, men blir det alldeles strax och sedan är det bara att krypa ner i sängen. Nä förresten. Jag måste rasta hunden också. Jäklar... Blir till att gå upp tidigt i morgon bitti. Maken kör mig till flygplatsen. Hans jobb ligger precis i närheten.

Nu blir det nog blogguppehåll i två dagar, för jag hinner inte skriva när jag är på resande fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)