söndag 8 november 2009

En trevlig skogspromenad

Idag tog vi hunden, barnen och deras två kompisar på promenad i Haller Bos. Vädret var fantastiskt och skogen visade sig från sin absolut bästa sida. Hunden njöt i fulla drag då vi lät honom springa lös. Ungarna lekte kurragömma med honom och han hittade dem hela tiden...
Det fanns även tillfälle att bara gå och småsnacka och njuta.
Precis innan vi skulle hoppa in i bilen fick hunden vittring på hästar och gav sig av. Med mycket rop, lock och pock kom han motvilligt tillbaka. Ledarskapet funkar inte fullt ut ännu :-( Men han kom som sagt tillbaka i alla fall.
Håll med om att det är vackert i skogen. Jag älskar bokskog. Det har jag gjort sedan jag var liten och vandrade i bokskogarna uppe på hallandsåsen. Det är nog dit jag ska flytta när vi kommer till Sverige igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)