fredag 12 juni 2009

Rosa och silvermetallic

Solen har äntligen börjat lysa över Waterloo igen. Det är 25 grader varmt och humöret bli mycket varmare också.

Maken fick sin specialbeställda leasingbil igår kväll. Den skulle vara mörkgrå, nästan svart, beskrev min man. Men karlar är ju som bekant mer eller mindre färgblinda så bilen var silvermetallic när den väl dök upp. Ganska stor skillnad kan man tycka. He, he.
Jag har varit iväg och köpt rosa kläder till dottern. Hon ska på "Pretty in Pink Party" i kväll. Låter väl inte som varje svensk morsas dröm (med tanke på jämställdhet och så), men tjejerna tycker det ska bli jättekul.

Dagens humör:
  • Mycket bättre nu när jag hör min dotter skratta och vara glad.

  • Jag är lite stressad inför Sverigebesöket på söndag/måndag. Mycket som ska planeras och hända då inom mitt projekt.

Dagens aha-upplevelse:

Jag är tjock! Tycker att jag är hur snygg som helst i badumsspegeln som kapar allt under midjan... Tja, om man överdriver lite alltså. Men det är faktiskt inte särskilt kul och prova kläder som sitter som korvskinn. Jag känner mig inte tjock - men idag såååg jag det. Jag ÄR tjock. Åhh vad deppigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)