måndag 1 juni 2009

Nya tavlor

Idag har vi varit och målat - jag, min pappa och min dotter. Det var hur kul som helst! Dagens alster är fortfarande på fiaskonivå, men jag har hämtat hem två tavlor som är färdiga sedan tidigare.

Den första tavlan har fått titeln Vårkänslor och är inspirerad av Jens Boas Barlunds tavla (de små ringarna) som hänger hemma hos mina föräldrar.


Den andra tavlan har fått titeln Oh deer - och det är nog den tavla som jag är mest stolt över hittills. Tavlan innehåller flera tänkbara bilder och jag blir så glad när olika människor hittar nya små intressanta saker i tavlan. Det är verkligen häftigt att man kan se så mycket olika saker i en målning. Klicka gärna på bilderna om du vill se dem lite större.

I morgon skickar jag föräldrarna till Paris. Själv får jag den äran att stanna hemma och skjutsa på barnen. Men NÄSTA gång ska jag banne mig följa med, för jag har aldrig varit i Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)