onsdag 8 april 2009

Syrran är här

Igår kom syrran och hennes familj på besök. Två vuxna och tre barn stormade in fram åt kvällen och gjorde hela huset hemtrevligt. Gud vad roligt det är att ha besök - särskilt av sin syster!

Idag har jag lekt snälla mostern och gick till leksaksaffären med alla barnen. Tjejerna fick köpa Pet shop -djur på mitt kontokort. Det var riktigt lyckat. De som säger att man inte kan köpa lycka för pengar ljuger... I alla fall delvis. Det bara lyste i ögonen på mina systerdöttrar! Och nöjet var HELT på min sida.

Funderar på om man skulle köpa ett fritidshus i Sverige. Det skulle kunna vara en god investering, fast det vet man aldrig förrän efteråt. Vad bra det hade varit om man visste! Fast då skulle det ju aldrig går att göra några klipp förstås.

Det är svinkallt i huset i kväll. Vi har bott här i fyra månader och det blir alltid kallt på kvällarna. Klockan sju stänger alla element av och vi har inte lyckats förhindra det en endaste kväll hittills. Brrrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)